खण्ड ३ सेढाई जात संस्कार १४
अन्तिम संस्कार ः
धर्म,संस्कार,परमपरा रितमा ४ बेद अनुसार मृत्यु पश्चात कर्मादी ।
निर्णयसिन्धु,मुक्ति,बन्धन
साधनामा पूर्खा र पूस्ता स्मरण श्राद्ध समाधि ।।
नाङ्गो जन्मने र नाङ्गो मर्ने पछि जलाउने,गाड्ने संस्कारमा जाने आँधि ।।
लास गन्हाउने,रोग फैलिने,पिडा र आत्माग्लानि हटाई शान्त घरको मन ।
सन्तानले ५ दिन क्रियाकर्मादीले गहूत ग्रहण, घर समाज चोख्याई जन ।।
मृत्यु:
बेकम्व लोभ र मोहले ।
होमिएको हुन्छ अधिकार प्राप्तिका लागि ।
समानता,शिक्षा,स्वास्थ्य वाचाका लागि।
उ संवाहकको जड।।१।।
चेतना र आत्मको सर्जक। आफना छोरा छोरी श्रीमान् श्रीमति दाज्यू,
बहिनी प्रजातन्त्रमा होमिएको हेर्दे ।
संघियता र स्वतन्त्रताको लागि चेलिवेटि बेचिएको वेदना।
वोक्सि कलङ्गकीत भएको समाज र सम्प्रादायमा ।
हात फैलाएकी निसाहय आमा हुनु भन्दा ।
मर्नु वेश भोगले ।।२।।
थर्रर कापेको र चिल्लीविल्ली भएका नाना भूना किचेर ।
भारी पिडा प्रताडनको चर्को श्रम शोषण भर्ने योद्धा ।
कंकाल शिरमा वोकि सुरक्षाको फिरी लगाउने नेता,
भाषा र भेष बेचेर कला धर्म को वंश को विणा फुक्ने हक छैन ।
तिमि त मरेको लाश हौ ।
आफनै जाती विदेशीलाई बेच्ने दलाल र घाती बाचे पनि मरेका छौ ।।३।।
किन चाहियो हाम्रो रगत ।
आमा दाज्यू दिदि भाई संगोल त दासि वनाउन पठायौ ।
बन्दुक र गोला उचालेर भाई बन्धु मारयौ ।
अब के खोज्छौ।
घर समाज प्रकृती विपत्तिमा पर्दा पनि राजनिति भागवण्डा र धनको हिस्सेदार तिमि।
मसान घाट कुरे हुन्छ ।
तिम्रो गन्ध धूवा धूलो नेपाली माटोमा,
किन मर्नु परयो ।
कुहिएर स्याल गिद्ध किराले भूमिमा नखसाले हुन्छ।
बाचेका छौ,कहि कतै भने मृत्यु माने हुन्छ।।४।।
स्वाभाविक काल चक्र वा गति नहर्ने ।
कुकृत्य लोभ दम्भका भकारी ।
मद्दपान धुम्रपान र कुलतका सनकी ।
बोझ किन वनाउछौ ।
विकास प्रविधि गास वास र कपास दिन नसक्ने ।
१ जन पनि कल्याण्मा लिन नसक्ने धूर्त स्वागि अपराधि तिमि ।
रोग लुकाएर आफू भागेर जीवन कुहाउनु भन्दा ।
आयू जीर्ण भो,पृथ्विमा स्थान खालि गर रहे पनि मरेको मानिन्छ।।५।।
cont.....वार्तालाप सेढाई
बेकम्व लोभ र मोहले ।
होमिएको हुन्छ अधिकार प्राप्तिका लागि ।
समानता,शिक्षा,स्वास्थ्य वाचाका लागि।
उ संवाहकको जड।।१।।
चेतना र आत्मको सर्जक। आफना छोरा छोरी श्रीमान् श्रीमति दाज्यू,
बहिनी प्रजातन्त्रमा होमिएको हेर्दे ।
संघियता र स्वतन्त्रताको लागि चेलिवेटि बेचिएको वेदना।
वोक्सि कलङ्गकीत भएको समाज र सम्प्रादायमा ।
हात फैलाएकी निसाहय आमा हुनु भन्दा ।
मर्नु वेश भोगले ।।२।।
थर्रर कापेको र चिल्लीविल्ली भएका नाना भूना किचेर ।
भारी पिडा प्रताडनको चर्को श्रम शोषण भर्ने योद्धा ।
कंकाल शिरमा वोकि सुरक्षाको फिरी लगाउने नेता,
भाषा र भेष बेचेर कला धर्म को वंश को विणा फुक्ने हक छैन ।
तिमि त मरेको लाश हौ ।
आफनै जाती विदेशीलाई बेच्ने दलाल र घाती बाचे पनि मरेका छौ ।।३।।
किन चाहियो हाम्रो रगत ।
आमा दाज्यू दिदि भाई संगोल त दासि वनाउन पठायौ ।
बन्दुक र गोला उचालेर भाई बन्धु मारयौ ।
अब के खोज्छौ।
घर समाज प्रकृती विपत्तिमा पर्दा पनि राजनिति भागवण्डा र धनको हिस्सेदार तिमि।
मसान घाट कुरे हुन्छ ।
तिम्रो गन्ध धूवा धूलो नेपाली माटोमा,
किन मर्नु परयो ।
कुहिएर स्याल गिद्ध किराले भूमिमा नखसाले हुन्छ।
बाचेका छौ,कहि कतै भने मृत्यु माने हुन्छ।।४।।
स्वाभाविक काल चक्र वा गति नहर्ने ।
कुकृत्य लोभ दम्भका भकारी ।
मद्दपान धुम्रपान र कुलतका सनकी ।
बोझ किन वनाउछौ ।
विकास प्रविधि गास वास र कपास दिन नसक्ने ।
१ जन पनि कल्याण्मा लिन नसक्ने धूर्त स्वागि अपराधि तिमि ।
रोग लुकाएर आफू भागेर जीवन कुहाउनु भन्दा ।
आयू जीर्ण भो,पृथ्विमा स्थान खालि गर रहे पनि मरेको मानिन्छ।।५।।
Comments
Post a Comment